sobota 8. září 2012

Háčkované maličkosti


Když jsem před nedávnem odstřihávala okraje z ubrusu koupeného ve výprodeji, zbyly z něj pruhy kanavy. Bylo mi je líto vyhodit - můžou se přece na něco hodit. Obháčkovala jsem jen jejich okraje a na konce uháčkovala polovinu vzoru kolečka. A tak mám dvě ozdobné stuhy, třeba k ovázání svíček...




Aby nebyly úplně stejné, má jedna stuha na obloučku pikotky.





18 komentářů:

  1. Ivanka to je nádhera, ty si proste šikulka. Andrea

    OdpovědětVymazat
  2. Moc pěkné a krásný nápad.

    Andrea

    OdpovědětVymazat
  3. Ivanka nápadité, krásne a ešte šetrí peňaženku. No jednoducho super. Pa Hela

    OdpovědětVymazat
  4. Ivanko to je krása a báječný nápad!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Míšo, děkuji! Doma se mě ptají - Co zas děláš? - a někdy kroutí hlavou... :-)))
      Ještě, že vás tu holky mám!
      Ivana

      Vymazat
  5. Ivka, krasne si to obhackovala...Nellie

    OdpovědětVymazat
  6. Ivanko, tak to je paráda! Využila a zrecyklovala si materiál do posledního kousku a ještě jak - krása, romantika, vkus!
    Moc tě zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, děkuji, moc mě to těší - myslím ta slova chvály od vás všech!
      Ivana

      Vymazat
  7. Ivanko tak to je úžasný nápad a krásně to i vypadá :o)Martina

    OdpovědětVymazat
  8. Ivanka, krásna práca a výborný nápad.
    Jana

    OdpovědětVymazat
  9. Ivi, to je suprový nápad a pikotky to jsou asi ty růžky na koncích, viď.. Já si už pořídila různé háčky a příze, ale začít háčkovat pořád ne a ne :-(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni, máš pravdu a držím palce! Když vidím to tvoje krásné šití, vím, že háčkování zvládneš hravě!
      Ivana

      Vymazat

Děkuji za vaše milá slova.