pondělí 22. dubna 2013

Háčkovaný jehelníček


Jehel a špendlíků je doma dost, takže další jehelníček se taky brzy zaplní. Je ze zbytku lněné příze, kterou jsem kdysi získala na Aukru. Moc dobře se z ní háčkovalo... jen sehnat další.
Háčkovala jsem podle Sandry. Jehelníček se jmenuje Africký květ. No, ten můj asi ne, Sandra ho má 
v pestrých barvách.




PS: Jaro už je přes týden i u nás!!!

16 komentářů:

  1. Ahoj Ivanko...
    jehelníček se ti moc povedl, vzorek je pěkný.
    Měj krásné jarní dny
    Martina ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Martinko, děkuji, i tobě přeji slunečné jaro!
      Ivana

      Vymazat
  2. Ahoj Ivanko, máš moc hezký jehelníček, barvičky jsi vybrala dobře - hezký pracovní týden. Zuzana

    OdpovědětVymazat
  3. Ivka ihelnicek sa ti velmi podaril, krasny je...Nellie

    OdpovědětVymazat
  4. Mne sa páči aj takýto monochromatický, africký kvet to určite bude, ja ho tam vidím :) Krásny slnečný deň. Renata

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Renatko, děkuji za komentík a vítám tě za novou členku mého blogu. Já tvůj také sleduji a chodím k tobě na pokoukání.
      Ivana

      Vymazat
  5. Ivanko, Sandra je má veselé, tvůj je velmi elegantní! Ale parádní jsou všechny.
    Moc zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, z nouze cnost... jiné barvičky ve stejné tloušťce jsem snad ani neměla... :-))
      Ale každopádně ti děkuji!
      Ivana

      Vymazat

Děkuji za vaše milá slova.