pondělí 22. dubna 2013

Háčkovaný jehelníček


Jehel a špendlíků je doma dost, takže další jehelníček se taky brzy zaplní. Je ze zbytku lněné příze, kterou jsem kdysi získala na Aukru. Moc dobře se z ní háčkovalo... jen sehnat další.
Háčkovala jsem podle Sandry. Jehelníček se jmenuje Africký květ. No, ten můj asi ne, Sandra ho má 
v pestrých barvách.




PS: Jaro už je přes týden i u nás!!!

16 komentářů:

  1. Ahoj Ivanko...
    jehelníček se ti moc povedl, vzorek je pěkný.
    Měj krásné jarní dny
    Martina ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Martinko, děkuji, i tobě přeji slunečné jaro!
      Ivana

      Vymazat
  2. Ahoj Ivanko, máš moc hezký jehelníček, barvičky jsi vybrala dobře - hezký pracovní týden. Zuzana

    OdpovědětVymazat
  3. Ivka ihelnicek sa ti velmi podaril, krasny je...Nellie

    OdpovědětVymazat
  4. Odpovědi
    1. Šedou mám ráda a tobě, Míšo, děkuji!
      Ivana

      Vymazat
  5. Odpovědi
    1. Děkuji za návštěvu i za komentář!
      Ivana

      Vymazat
  6. Mne sa páči aj takýto monochromatický, africký kvet to určite bude, ja ho tam vidím :) Krásny slnečný deň. Renata

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Renatko, děkuji za komentík a vítám tě za novou členku mého blogu. Já tvůj také sleduji a chodím k tobě na pokoukání.
      Ivana

      Vymazat
  7. Ivanko, Sandra je má veselé, tvůj je velmi elegantní! Ale parádní jsou všechny.
    Moc zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, z nouze cnost... jiné barvičky ve stejné tloušťce jsem snad ani neměla... :-))
      Ale každopádně ti děkuji!
      Ivana

      Vymazat

Děkuji za vaše milá slova.