neděle 27. října 2013

Podzimní dekorace

Před pár dny jsme ořezali na zahradě vrbu. Pár větviček jsem si schovala na nějaké to tvoření. A včera jsem jich pár zpracovala na podzimní sluníčko. Inspiraci jsem našla na Pinterestu.


Stačí nastříhané větvičky, lepicí pistole, podkladový kruh z pevného kartonu a pak nějaké drobnosti na dozdobení. Já jsem použila kvítky hortenzie a perličky.




8 komentářů:

  1. To vypadá velmi dobře:-) - díky za inspiraci. Zuzana

    OdpovědětVymazat
  2. Ivano, nadhera. Jestli se nebudes zlobit, tak si ten napad pujcim. Naprosto me okouzlil! Hezky den, Katerina

    OdpovědětVymazat
  3. Ivanko, pěkný nápad, jednoduchý a přitom efektní.
    Iva

    OdpovědětVymazat
  4. Krása, Ivanko! A ta andělka taky!
    Moc tě zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
  5. Všem moc děkuji za komentáře!
    Ivana

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milá slova.