sobota 20. května 2017

Keramika se sklem

Středeční večery trávím v keramické dílně. Scházíme se tam vcelku pravidelně a plácáme... To, co vyjde z pece je vždycky překvapením. Použitím skla se snažím misku či podnos trochu oživit. Podlouhlý tác se po obvodu zkřivil, a tak jsem ho oblepila přírodním provazem, který má tu křivost opticky oklamat :-))



Můj oblíbený plevel - pomněnky. Už odkvétají. Dám jim šanci se vysemenit, aby příští rok mohly zas obsadit zahradu.  
Postupně nosím ze školy květiny, které tam přezimovaly. Doma na ně není tolik místa. Tuhle kalanchoe jsem dostala od Leonky před dvěma lety ke Dni matek. Tehdy měla asi deset centimetrů a teď zabírá kus venkovního parapetu.
 
Všem přeji rozkvetlé dny!

8 komentářů:

  1. Ivanko, ta keramika je nádherná..moc se mi ta kombinace se sklem líbí. jsi šikulka. Měj se moc krásně. Inka

    OdpovědětVymazat
  2. Ivanko, to je bomba! Také chodím do keramiky, znám ten pocit "co z toho bude po vypálení?" Tvoje výrobky se sklem jsou ´užasné , jsi v keramičení už asi dost dobrá :-) Měj se krásně Ivana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Óóóó, silná slova, jsem pouhý amatér, jen zkouším a někdy to vyjde. Někdy ne. Moc ti, Ivanko, děkuji a zdravím!
      Ivana

      Vymazat
  3. Ivanko, ta keramika je krásná a kombinace ze sklem neobvyklá a zajímavá. Jsi úžasná. Hezkou neděli.

    OdpovědětVymazat
  4. Kombinace je opravdu zajímavá - modrou jsi vybrala suprově - je nádherná !!♥ Iva

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milá slova.