sobota 17. listopadu 2018

Ani se to nezdá

Opravdu to tak nevypadá, ale adventní čas je za dveřmi. Po sněhu ani památky, ale kalendář nelže. A v kalendáři jsem měla tuto sobotu zapsán Vánoční jarmark pro dobrou věc v Horním Sklenově. Tak nakoukněte a pojďte nasát trochu té vánoční atmosféry:









10 komentářů:

  1. To je nádhera. Mám takové akce moc ráda. Škoda, že tady u nás takové akce nebývají.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já je mám taky moc ráda. Opravdu ruční práce a ne vietnamské stánky nebo zboží s Polska. Máme tu tolik šikovných lidí!
      Ivana

      Vymazat
  2. Krásné, jako vždy. letos jsme vynechali, ale příští rok opět přijedeme. Děkuji za fotky. Renata

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem vynechala loni, tak si z toho, Renatko, nic nedělej. Letos nás překvapilo velké chladno, jsme rozmazlení teplotami nad nulou a oblečení jsme trochu podcenili - takže svařáček byl nutný. :-)
      Ivana

      Vymazat
  3. Mám moc ráda takové akce! A přispívám i trochou vody do mlýna- připravuji vánoční výstavu v Domku B.Němcové v Červeném Kostelci.
    Hezký den!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Škoda, že Kostelec mám z ruky, ale držím palce, ať se výstava povede!
      Ivana

      Vymazat
  4. Krásný jarmark..také by se mi tam líbilo..Inka

    OdpovědětVymazat
  5. Ivi tam muselo být moc krásně, takové akce mám moc ráda.
    Krásný nový týden ti přeji.Z♥

    OdpovědětVymazat
  6. Bylo tam opravdu pěkně! Nafotila bych víc fotek, ale měla jsem zmrzlé prsty :-), mrazíky překvapily!
    Ivana

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milá slova.