středa 23. června 2021

Přenos tisku - Foto Transfer

Konečně! Omlouvám se všem, kteří mě žádali o postup přenosu fotografií a tisků, že mi tak dlouho trvalo připravit tento příspěvek. 

Co budete potřebovat?

Podložku, kterou chcete zdobit, obrázek z laserové tiskárny, lepidlo na přenos, nůžky, štětec, misku s vodou.

Podložku si můžete předem upravit natřením barvou nebo použít surové dřevo. Pokud natíráte, nechte barvu vyschnout.
Vybraný obrázek pečlivě vystřihněte. Kdybych lepila jen medvídka, musela bych ho hezky obstřihnout. Je-li obrázek s textem, vytiskněte si obrázek po překlopení v počítači.

Obrázek potřete lepidlem na přenos fotografií po lícové straně.
Já použila tento typ lepidla z Optysu, podobný typ prodával i Lidl.
Obrázek přilepte lícem na podklad a uhlazujte, ať vytlačíte vzduchové bublinky a ať obrázek přilne k podložce. Nechte řádně uschnout, nejlépe do druhého dne. Na kurzu jsme si schnutí urychlovali fénem.
Suchý obrázek navlhčete vodou, aby zvlhnul papír.
Prstem papír drhněte.
Odstraňujte drhnutím papír z celého obrázku.
Tisk zůstane na podložce.
Celý výrobek jsem přetřela lepidlem místo laku. Vytvoří se jemná sametová vrstva.

Snad jsem postup popsala srozumitelně. Přeji hodně úspěchů při tvoření a těším se na vaše výrobky.

2 komentáře:

  1. Ivo, zdravím. Taky transfer občas používám, líbí se mě to. Měj hezké letní dny. Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Tak toto musím zkusit.
    Díky za postup.
    Hezkou neděli!
    Hanka

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milá slova.