středa 25. ledna 2012

Kočka

Nedávno jsem uklízela vánoční dekorace a do police se vrátila andělská kočka hlídací. Šitá je už před dvěma roky a střih na ni jsem si kreslila sama podle obrázku, který mě inspiroval na internetu. Chudince jsem střihla delší nohy, kočka padala dozadu a tak se musely na nohou udělat záhyby...




Sedí u hyacintu, kterému se ne a ne chtít ven. Zakořenil bohatě, ale zbytek je líný (asi jako ta kočka :-) A ani barva není původní! Ale i tak mám radost - jaro asi opravdu přijde!  




Původně tmavě fialová barva

Uvidíme...

3 komentáře:

  1. Ivanko, pro mě naprosto nepochopitelná věc- sama udělat střih a ještě ušít, ale Tobě se kočička moc povedla, hezké dny,
    Marcela

    OdpovědětVymazat
  2. Marcelko a Amelie, moc děkuji!
    Ivana

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milá slova.