úterý 12. června 2012

Háčkovaný okraj starého ubrusu

Před časem jsem ve výprodeji našla ubrus s hezkou kopretinovo-zvonečkovou výšivkou. Jeho okraj byl roztřepený a dost děravý. Nejdřív prošel očistou a zbavováním skvrn, a pak přišla na řadu úprava kraje ubrusu. Nejdřív jsem odstřihla děravé strany a zbylý pruh jsem obháčkovala jednoduchými čtverečky. Jenom rožky jsem trochu zvýraznila.






Zároveň bych v tomto příspěvku chtěla poděkovat  mojí jmenovkyni Ivance za udělení ocenění a předávám ho všem mým virtuálním kamarádkám, které si našly nebo najdou čas k napsání komentáře. Díky za ně a bez váhání si ocenění přidejte na svůj blog. Nerada bych totiž na někoho zapomněla...


5 komentářů:

  1. Moc krásné... já se snažím háčkovat ale moc mi to nejde.Přejí krásný den papa Pája

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Ivanko, je nádherný a obháčkování mu moc sluší.
    Jana

    OdpovědětVymazat
  3. Ivanka, vylepšila si to dokonale, obrúsok je teraz priam ukážkový. Andrea

    OdpovědětVymazat
  4. Ahojky Ivanko ubrus jsi moc krásně oživila.Martina :o)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milá slova.