sobota 9. června 2012

Věneček z pažitky




Pažitka kvete víc, než bych chtěla. Zkusila jsem z ní uplést věneček takovým tím tradičním holčičím způsobem. Hotový jsem zpevnila ho omotáním jutového provázku. Při pletení se některé květy lámaly, ale nazmar nepřišly. Dolepila jsem je pak lepicí pistolkou na ,,hluchá místa" a přidala ještě snítky nevěstina závoje.



5 komentářů:

  1. Krásný,já mám pažitku také tak šíleně nakvetlou:-)Michaela

    OdpovědětVymazat
  2. Tolik krásy udělá pažitka !Je to moc pěkné. JARKA

    OdpovědětVymazat
  3. Ivanko, je kouzelný! Mám moc ráda květy pažitky!
    Pohodový večer, pa Helena

    OdpovědětVymazat
  4. Krásné využití rozkvetlé pažitky--co nadělá parády.Martina :o)

    OdpovědětVymazat
  5. Ivanko, ten je krásný. Stav se u mne, mám pro tebe ocenění. Měj se hezky. Ivana

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milá slova.