pátek 20. května 2016

Titěrnosti

Hadovka a šikmý proužek, nabírání jehlou, motání a výsledkem jsou brože nebo přívěsky. Bílé, režné, aby se hodily k čemukoli.





Návod na kytičku z hadovky jsem našla TADY.

12 komentářů:

  1. - dobrý nápad - děkuji za inspiraci - třeba se mi podaří zpracovat hadovky ze syslírny - mám několik různých barev ještě z doby, kdy se nenakupovalo ale shánělo. Hezký víkend. Zuzana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To znám. Moje hadovky jsou určitě taky z té doby. :-)
      Ivana

      Vymazat
  2. Nádhera a úžasný nápad. Hezký víkend. M.

    OdpovědětVymazat
  3. Ivanko, krásné a jednoduché brože. Moc se mi líbí.
    Iva

    OdpovědětVymazat
  4. určitě vyzkouším. Zítra se chystám na nákup do galanterie, tak na seznam připisuju hadovky.

    OdpovědětVymazat
  5. Odpovědi
    1. Tento komentář byl odstraněn autorem.

      Vymazat
  6. Ivanko, krásné kytičky. Hlavně ta z hadovky se mi moc líbí. Budu ji muset také vyzkoušet. Moc zdravím A.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milá slova.