pondělí 24. dubna 2017

Apríl

Duben si s námi opravdu hraje. Teploty létají nahoru, dolů, svítí slunce, prší, sněží, padají kroupy a noční mrazíky mi brání ve vynesení truhlíků ven. V mobilu naší Leonky jsem našla fotku rozkvetlé magnolie v naší ulici ještě před mrazy.

Teď má květy zrezlé a smutné.
Kdoulovec přečkal bez větší úhony, jen pár květů mu opadalo. 
A zahrada také přečkala, zdá se, bez větších škod.



Počasí nás nutí vytáhnout z šatníku teplé oblečení. Cestou do práce jsem okukovala zase jeden nový model. Mám ráda barvy. 
Stromy u nás obléká šikovná paní galeristka s pomocí pilných milovnic jehlic a háčků.


4 komentáře:

  1. Krásné jarní foto. U nás začíná opět padat sníh. M.

    OdpovědětVymazat
  2. Hezké fotečky. U nás také zahrádka přežila mrazíky, jenom stromy švestka a třešeň to neustály a bude opět po úrodě.
    Přeji krásné dny.

    OdpovědětVymazat
  3. Kvetoucí jarní příroda je skvostná! Hezky zachyceno.
    Krásné dny
    Katka

    OdpovědětVymazat
  4. Dobrý den, dnes jsem objevila Váš blog. Máte krásné fotky. A ten nápad s těmi stromy...je zajímavý. Připomíná mi to Hundertwasserovy domy ve Vídni. Pokud máte ráda květiny, ráda Vás přivítám na svém blogu.
    Zdraví Míša

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milá slova.