úterý 11. dubna 2017

V plném proudu

Jarní kvetení je v plném proudu. Před domem nám kvete kdouloň.
V parku byly krokusy vystřídány sluníčkovými narcisy.
Na zahradě jsem se taky snažila večer něco vyfotit...


...ale pak jsme začali debatovat ze sousedem, čas běžel a setmělo se. Focení skončilo. Posbírala jsem odlomené květy čemeřice, co ležely pod keříkem. Poprvé letos kvetla tahle fialová (ani jsem nevěděla, že takovou mám) a dala ji do široké sklenice. 
Ze školy jsem si přinesla hotovou vypálenou misku se skleněným dnem. Výpal je vždycky překvapením. Vypadá jako oříšková čokoláda.

Při zítřejší Škaredé středě nezapomeňte na úsměv!

3 komentáře:

  1. Krásně vám to kvete na zahrádce i v parku.
    Hezké dny.

    OdpovědětVymazat
  2. Ivi krásně ti vše kvete.. Tvé misky jsou pokaždé nádherné. Krásné Velikonoce.Z❤

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné a miska je nádherná. Hezké svátky.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milá slova.