úterý 20. února 2018

Zahánění špatné nálady

Nemám moc ráda únor. Napadají mě chmury a probírám, co jsem kdy měla udělat jinak. Jenže pozdě bycha honit, že? Stejně se musí člověk spolehnout sám na sebe a možná v oporu blízkých, ať už v rodině nebo mezi přáteli. Občas se vynoří něco nedořešeného z posledních pěti let. Prý mi osud naloží jen tolik, co unesu. Asi unesu hodně... Prý co mě nezabije, to mě posílí. Něco na tom je, ale jak přežít a nezbláznit se a ještě si to užít? Naštěstí tu mám děti, i když dospělé, psa, co i teď vedle mě věrně sedí, práci, co mě moc baví, přátele. A pak mám koníčky. A tak si motám ruce do klubek a momentálně je ten nemilý únor háčkovací... 
Začala jsem čtverci, které jsem našla na Pinterestu. Postupně je dávám dohromady. 

Pár řad jsem sháčkovala a chtěla vyfotit. Rozprostřela jsem díl na podlahu a okamžitě bylo obsazeno.


 Haló! Vstávej!
No a teď už bez psa:

Ještě má do hotové deky daleko, tak někdy příště...

6 komentářů:

  1. Ivi sice daleko,ale ty to brzy zvládneš.A už teď je nádherná... Také nemám ani trošku únor ráda.Je to sice nejkratší měsíc, ale mně připadá nejdelší..
    Ale vydržíme,jaro je za vrátky..Měj se moc krásně.Z ❤

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Máš pravdu, Zdeni, ještě že je ten únor krátký. Asi už potřebuju vidět zelenou barvu. Zdravím ❤
      Ivana

      Vymazat
  2. Ivanko, občas má člověk splín a někdy ho zaskočí věci, které nečekal. Snažím se řídit tím, že člověk má litovat jen věcí, které neudělal. Ty co udělal, už nenapraví a nestojí za to se jimi trápit. Snažím se fakt tím řídit, i když vím, že někdy je to fakt těžké. Ať je líp. A deka, i když nehotová, je už teď krásná. Pohodový večer.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zaskočily mě i věci, které jsem čekat mohla a byla před nimi i varována. Pomluvy, nepravdy od člověka, který si svoje špatné svědomí napravuje lhaním. Mrzí to, ale já to přežiju. Jen to mám zatím v hlavě. Děkuji za tvou podporu, moc si jí vážím.
      Ivana

      Vymazat
  3. Milá paní Ivanko, pozdrav z Nerátek letí do Kopřivnice. Už jsme tam s manželem dlouho nebyli, škoda. Ale stárneme a je to daleko, nicméně pokud se dostaneme k vám, využiji tip na kavárnu ve Vile.
    Jezdili jsme ke známým do Příbora, v Kopřivnici měl manžel plno známých, byl členem TVCC...a majitelem T603/2..
    to byl kočár!
    Držím vám palce, aby háčkování šlo pěkně ke zdárnému konci ( sama mám podobnou úchylku )a chmury vás samy brzy opustily. pac a husu Jiřina z N.
    trvalkadahlia.blog.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Jiřinko, zdravím vás i vašeho manžela. V březnu je ve vile přednáška o Hansi Ledwinkovi tatrováckém konstruktérovi, ale vy to máte daleko, ja vím. Píšete, že jste měli 603, tak to jste možná znali pana Veřmiřovského nebo pana Marka. Kdybyste měli cestu kolem, ozvěte se. Zdravím ❤
      Ivana

      Vymazat

Děkuji za vaše milá slova.