středa 2. ledna 2019

Malé ohlédnutí

Vánoční čas se chýlí ke konci. Za chvíli jsou tu Tři králové a vánoční dekorace se budou zase stěhovat do krabic, aby se za rok oprášily a znovu zdobily naše domovy.
Náš vánoční stromeček byl háčkovaný.
Snažím se odolávat a už nic z dekorací před Vánoci nekupovat, ale úplně se mi to nedaří.
Mám totiž šikovné kolegyně nebo kolegyně s tvořivou maminkou či známou, a když vám něco z toho tvoření donesou až pod nos, je to těžké.
A tak nám doma přibyli korálkoví andílci a další vločky.


Nové jsou i tyto hvězdy.
Letos jsem poprvé pověsila girlandu s mini andílky, které jsem dělala už dávno, jenže jsou tak malí, že jsem na ně zapomněla. Až teď!

Poslední z nových ozdůbek je dřevěný anděl. Visí na drátěném koši spolu s malými dřevěnými hvězdičkami.

Tak to bylo malé ohlédnutí za Vánocemi. Dnes jsem měla poslední volný den a zítra mě čeká už pracovní nasazení. Přiznám se, že už se těším. Čeká mě dalších osmnáct andílků...
Děkuji za vánoční a novoroční pozdravy, milé blogerky a čtenářky. Přeji vám všem šťastné dny v novém roce!

3 komentáře:

  1. Ivanko, máš doma dekorace moc pěkné, girlanda je opravdu rozkošná :)
    Já už doma sklidila adventní věněc. Měla jsem ho přírodní a už nevypadal nejlépe.... jinak zbytek ještě do třech králů taky nechávám :)
    Měj prima dny, Petra

    OdpovědětVymazat
  2. Ivanko, já to mám úplně stejně každý rok. Říkám si, že už nic nekoupím a stejně. U nás se taky uklízí po Třech králích. Měj se krásně.

    OdpovědětVymazat
  3. Ivanko já jsem vše poctivě uklidila do krabic a tak nějak mi doma něco chybí. Zůstaly mi vzpomínky a těšení na Vánoce příští. Ale jedno vím stoprocentně.. také už nic přikupovat. Měj se moc krásně.Z♥

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milá slova.