neděle 28. července 2019

Nadýchané buchty i polštářek

Mám v rukou knížku Pekáč buchet, kterou se chystám přečíst. Pekáč buchet to není špatný nápad! Zadělám si těsto, nechám kynout a použiju ořechovou náplň. Po hodince jsou buchty hotové.

Pavlínka i Leonka si nabalily krabičky a vyrazily ven. A já jsem se pustila do přešívání polštářku pro Jožánka.
Proč přešívání? Vysvětlím.
Polštářek jsem koupila ve výprodeji. Krásný, ruční práce. Byla na něm aplikace auta a nápis Paul. Paula nemáme, a tak jsem se dala do párání a odstřižení nápisu. Pak jsem ze zásob vybrala modré odstíny látek a kombinovala. Sešila, prošila a polštářek do kočárku je hotový. 

6 komentářů:

  1. Tak buchty s ořechovou náplní jsem ještě nikdy nedělala ani o nich neslyšela.Koláče ano,ale buchty ne....a to už jsem dost stará...přesto věřím, že chutnaly.

    OdpovědětVymazat
  2. Hano, peču kynutý závin s ořechy, ale buchty jsem také ještě nedělala. Určitě vyzkouším. Dík za nápad. M.

    OdpovědětVymazat
  3. Musím se přidat k výše uvedenému, že buchty jsem tedy s ořechovou náplní nikdy nepekla. A určitě musí být dobré.
    Polštářek je moc pěkný!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  4. Buchty vypadají úžasně a knihu jsem četla. Od K. Petrusové se mi ještě moc líbí knížka S hlavou v pejru, skvělá oddechovka :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani, děkuji za komentář. Mám i S hlavou v pejru a je v pořadí. Pěkné prázdniny u bezva knížek.
      Ivana

      Vymazat

Děkuji za vaše milá slova.