středa 3. ledna 2024

Zbytky přízí

V době mezi svátky jsem chtěla využít zbytky přízí. Vzala jsem po delší době do ruky háček, našla ve své sbírce návod na vločku a začala. Z jednoho návodu jsem umotala tři vločky, každá je ale jiná. U té velké jsem ubírala některé sloupky, protože příze byla hrubší a vločka se kroutila. A ty ostatní dvě jsem se prostě učila... 

Náš stromek není letos háčkovaný, tak jsem hotové vločky jen tak rozhodila po bytě. 



7 komentářů:

  1. Vločky jsou moc hezké. Přeju šťastný nový rok, Lenka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, Leni, tobě také přeji hlavně zdraví!
      Ivana

      Vymazat
  2. Parádní vločky. Taky jich mám docela dost naháčkované na stromek, ale letos jsem je na něj nedávala. Ovšem chystám se uháčkovat vnučkám pár kousků na příští Vánoce :-).
    V novém roce jen všechno dobré a měj se hezky!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Haničko, moc děkuji, přeji Ti klidný ale úspěšný rok!
      Ivana

      Vymazat
  3. Ivanko, hezké vločky. Měj v novém roce vše dobré.

    OdpovědětVymazat
  4. Ivanko, měla jsem na výzdobu také háčkované vločky plus zvonečky, ale já jsem je dostala od hodných blogerek.
    Hezké dny. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  5. Pěkné tvořeníčko. Jen tak dál.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milá slova.