středa 22. února 2012

Sladká kapsička

Nedávno jsem kopírovala návod na srdíčko, abych ho mohla poslat Andrejce. A než jsem ho založila zpátky do složky, vzala jsem ještě do rukou háček a růžovou přízi. Vznikla ,,sladká" srdíčková kapsička s růžičkou a korálky po obvodu. Nebýt Andrejky, asi by nebyla...





7 komentářů:

  1. Ahoj Ivanka, ja som veľmi rada, že som dôvodom vzniku tejto milej nádhery. Ja sa na srdiečko ešte len chystám. Teraz som vyrábala darček v rámci akcie Helenky "Jarná výmena". Andrea

    OdpovědětVymazat
  2. Ivanko, je kouzelné!
    Moc zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
  3. Ivanko, srdíčko je krásné stejně jako Tvůj blog. Dnes jsem nakoukla poprvé,ale určitě ne naposledy.

    Andrea

    OdpovědětVymazat
  4. Všem děkuji, moc mě to potěšilo.
    Ivana

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milá slova.