pondělí 27. května 2013

Pavoučci pro štěstí

Dnes jsem otevřela okno, abych dala na parapet květináč s kytkou a ejhle - klubko pavoučích miminek. Okno jsem rychle přeleštila, trochu jsem pavoučky poplašila, a protože prý nosí štěstí, rozfoukla jsem je, aby to štěstí donesli těm, kteří ho potřebují. My bychom ho TOLIK asi neunesli. Tak snad doletí až k vám!



10 komentářů:

  1. Tak to je rodinka, ale ať zůstanou raději venku. Krásný večer.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, snad se venku moc neochladí a nebudou se chtít ohřát... :-)))
      Ivana

      Vymazat
  2. Ivanko, doufám, že některý doletěl až k nám:-)a děkuji. ahoj a hezký večer. Zuzana

    OdpovědětVymazat
  3. Odpovědi
    1. Snad jich nebude víc a víc. Ani nevím, co je to zač..., jestli se mám bát! :-)
      Ivana

      Vymazat
  4. Ááááá to by nebylo nic pro mě, pavouky nesnáším ...
    nohy na ramena a pryč.
    Hezký večer ... Věra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já je taky nemiluju, ale ani nelikviduju... A tihle sice na fotce vypadají velcí, ale jsou jako špendlíková hlavička - zatím... :-)))
      Ivana

      Vymazat
  5. Ivanko zrovna teď sem viděla ty samé pavoučky u Jitky http://yorga.blog.cz/ Taky se u ní zabydleli na balkoně a jedná se o Křižáka obecného. Ahojky Luďka.

    OdpovědětVymazat
  6. Jééé, Luďko, děkuji za informaci a zdravím!
    Ivana

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milá slova.