čtvrtek 14. srpna 2014

Vůně kávy

Patřím k těm, kteří při otázce: ,,Kávu nebo čaj?" dají přednost kávě. A teď se ještě můžu při kafíčku opřít o polštář a pod hrnek si dát prostírání s motivem hrníčků. K tomu všemu mě blaží pocit, že jsem zas využila něco z hromádky látek, které čekají na jehlu a nit.


 Po ušití polštáře zbyl pruh látky na vyztužený váček.






Látka má na sobě spoustu názvů a druhů kávy. Já piju obyčejného ,,turka". A jakou kávu máte rády vy?

5 komentářů:

  1. Ivanka, pijem aj čaj, ale prednosť dávam vždy káve. Ja mám rada veľké espresso bez cukru a bez mlieka.Prestieranie je krásne. Andrea

    OdpovědětVymazat
  2. No naštěstí mám jednu před sebou, jinak bych utíkala vařit :o) A jakou? Doma používám french press nebo konvičku Bialetti na espreso. S kapkou mléka, bez cukru.
    Moc zdravím Ivanko! Helena

    OdpovědětVymazat
  3. Ivanko, podložky jsou krásné i váček! Také jsem milec kávy - doma máme mašinku, tak připravujeme vždy čerstvě mleté espresso - já si dávám trošku mléka a nesladím, nu a občas i malého turka...
    Hezký víkend, pa Maru

    OdpovědětVymazat
  4. Ivanko, to je krásný polštářek , váček i prostírání se mi moc líbí.
    Udělala jsi kávový set. Já turka nemohu, nedělá mi dobře, ale espresso s mlékem a jednou kostkou cukru mám ráda.
    Měj se pěkně Iva

    OdpovědětVymazat
  5. Děkuji všem za komentáře a mini statistiku pití kávy:-)
    Ivana

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milá slova.