pondělí 27. října 2014

Hvězdičky

Den za dnem se míhají a za chvíli tu budou Vánoce. Spousta z vás se už také připravuje, a proto jsem pomalu začala i já. S háčkem v ruce jsem zkusila vzor dvou hvězdiček z režné příze. Jednu z nich znáte od šikulky Lenky včelky a tu druhou jsem našla v mém zásobníku vzorů.







7 komentářů:

  1. Moc pěkné hvězdičky:-) A o vánocích mi ani nemluv, letos nějak nestíhám:-)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, Ajko, ale musím tě uklidnit, nestíhám ani já! Když si představím, co musím udělat, co mě ještě čeká (a netýká se to Vánoc), jde mi hlava kolem. Tak usnout a vzbudit se , aby bylo všechno za mnou... To by bylo! Háčkování je jenom relaxace.
      Ivana

      Vymazat
  2. Ivo, krásné hvězdičky, mám pocit, že minimálně jeden ten vzoreček už jsem taky vyzkoušela, ale spoustu věciček člověk rozdá a tak si vážně nevzpomenu, kampak hvězdička přišla, jinak vánoce si ještě moc nepřipouštím (raději), hezký den,
    Marcela

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, Marcelko, určitě už spousta z šikulek nějakou tu hvězdičku uháčkovala a dát ji někomu dárkem je ještě milejší.
      Taky o tom přemýšlím...
      Ivana

      Vymazat
  3. Ivanko, obě jsou moc krásné! jednu jsem myslím dělala, červenou, v té režné je prostě kouzelná!
    Hezký večer, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. I červená musí být krásná, díky, Helenko!
      Ivana

      Vymazat
  4. Ivanko, hvězdičky jsou úžasné..Inka

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milá slova.