úterý 28. října 2014

Listím...

Taky máte rádi brouzdání spadaným listím? Já moc. Zvlášť když do toho svítí sluníčko a suché listí krásně zavoní...
Zvuk šustícího listí pod vašimi kroky náramně uklidňuje, až dojdete k místu krásného výhledu na barevný podzimní les.
Tohle umí jenom malíř podzim.

Na buku se do sluníčka rozevřely prázdné bukvice.



I mlok má rád procházku v listí.



Na staré jabloni svítí poslední jablka.

Chryzantémy mám moc ráda. Tyhle jsou z naší zahrady.

Co to pořád fotíš? Co já? Podívej, jak hezky sedím.

8 komentářů:

  1. Podzimní procházky mám moc ráda.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to aby nám ještě vyšlo hezké podzimní počasí:-)))
      Ivana

      Vymazat
  2. Pěkně jsem se s tebou prošla:-))

    OdpovědětVymazat
  3. Tak to listí na mě působí úplně stejně... Včera jsem si taky dopřáli takovou procházku, hotová očistná kůra! Jen psa jsme sebou neměli :o)
    Hezký den Ivanko, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten náš hafan je opravdu ještě dítě. Vymete ty největší hromady listí a nemine bahnitou kaluž:-)))
      Ivana

      Vymazat
  4. Ivanko ty fotky jsou opravdu nádherné. Takový podzim mám moc ráda. My jsme sluníčko zapomněli v Beskydech. U nás je opět inverze. Krásný den Rija

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, Rijo! My jsme předhůří Beskyd a podzimní prázdniny se sluníčkem opravdu vyšly. Dnes už je zataženo i tady - prostě Dušičky...
      Ivana

      Vymazat

Děkuji za vaše milá slova.