sobota 9. června 2018

Kamenný kvítek

Včera jsme se vrátili ze školy v přírodě. Předali jsme děti rodičům a do školy vrátili koše s pomůckami. Navštívila jsem ještě kolegyně ve školní družině a vyzvedla jsem si keramiku, kterou si tam jednou týdně dělám. Vyzkoušela jsem nové glazury a jako vždy se moje představa liší s výsledným výpalem.
 Dnes ráno jsem kytky zapíchla do zmoklého bambusu.


Po týdnu zahradního nicnedělání hodně květin odkvetlo, roste plevel, ale krásně rozkvetla tato růže. 
Krásnou neděli!

4 komentáře:

  1. Ivanko, nevím, jaká byla tvoje představa, ale ta dílka jsou moc krásná. Měj pěknou neděli.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nikdy nevím, jak bude vypadat výsledný výrobek.😉
      Ivana

      Vymazat
  2. Ivo,
    kytky jsou v zeleni nádherné , takové v květinářství nenajdeš . Zájem by o ně určitě byl .....Hezký zbytek neděle.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, Jitko, a ve středu v keramice ahoj! ✋
      Ivana

      Vymazat

Děkuji za vaše milá slova.