úterý 4. prosince 2018

Adventní výstava

Už jsem se tu o výstavě adventních věnců ve Štramberku několikrát zmínila, ale nedá se nic dělat, zmíním se znovu. Návštěva této výstavy se stala tradicí v předvánočním čase. Nafotila jsem pár fotografií pro inspiraci.





Věnce a dekorace na vánoční stůl pro tuto výstavu vytváří paní Dagmar Juráková, která má Vánoce v srdci. A to myslím vážně! Patří jí totiž Vánoční chalupa, kde najdete Vánoce i v létě. Můžete ji navštívit kterýkoliv víkend a v malém prostoru najdete spoustu krásných vánočních ozdob, andělů, plyšových medvídků, svíček, knih a já nevím čeho všeho ještě. Chalupu najdete pod štramberským náměstím anebo TADY. V jejich galerii se pokocháte vánoční krásou.

6 komentářů:

  1. Nádherné, hneď by som si vedela vybrať :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já taky, jen ten, který jsem si vyhlédla, byl už zarezervován :-(
      Ivana

      Vymazat
  2. Tam by se mi líbilo. Když tak nad tím přemýšlím, možná ti mí medvídci, by vydali na nějakou malou výstavu také.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě! A když se spojíme s našimi medvídky, bude nás víc :-)))
      Ivana

      Vymazat
  3. Máš pravdu. Měj se hezky!
    Ivana

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milá slova.