sobota 9. října 2021

Na podzim

Je třeba využít poslední teplé dny a pobýt venku na sluníčku. Dala jsem usušit pár třešňových pecek. Bude z nich náplň tak na dva hřejivé polštářky. Loni mi takový polštářek pomohl uvolnit rýmu, které jsem se víc než měsíc nemohla zbavit. Celou zimu jsem ho nahřívala na radiátoru, aby byl po ruce. I Jožánkovo bolavé bříško dokázal zklidnit. 

Odpoledne venku na slunci se i pejskovi líbí víc než v mokré studené trávě. 

Na zahradě pořád kvetou kytky, jakoby ani nebyl podzim, a vůbec se jim nechce do sklepa k zazimování.

Podzimní úklid zahrady je přesto v plném proudu. A já už se těším, až budu mít vše hotovo. Řekly jsme si s kolegyněmi, že využijeme příznivé počasí k zahradním pracím, ale hlíny se nezbavíme a začneme po covidové odmlce se schůzkami v keramické dílně. 
Tahle srdíčka zdobí chodbu doma. Byla mým posledním předpandemickým výrobkem. 

1 komentář:

  1. Ivo, zdravím. Polštářky z pecek šiju taky, je to výborná věc. Hezké fotky s Jožánkem a pejskem. Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milá slova.