sobota 4. února 2023

Dobroty

V pátek byly pololetní prázdniny. Moje kamarádka Jana mi navrhla na tento den výlet. Souhlasila jsem a nechala na ní plán i cíl výletu. Bylo to pro mě vlastně překvapením. Mojí podmínkou bylo jen, abychom byly zpátky ve 13 hodin. To mi začínalo další z mnoha cvičení ruky na rehabilitaci. Janina podmínka byla: ,,Nesnídej!"

Vyjely jsme brzy ráno. Přes noc pršelo a mrzlo, na cestách byla ledovka. Ta způsobila, že naše cesta byla místy dobrodružná. Jely jsme pomalu a v pořádku dojely do cíle - Valašské Meziříčí a místní Chlebíčkárna. Dvanáct druhů chlebíčků, jeden lákavější než druhý. Tady jsme posnídaly.


Posílené chlebíčky a kávou jsme jely do centra města. Prošly jsme si historické náměstí, zámeckou zahradu a pak odjely do Zahradního centra po kloboukem TADY. Ve venkovních prostorách bylo prázdno, ale uvnitř to hýřilo barvami petrklíčů.

Nakoupila jsem nějaké drobnosti ke tvoření domů i do školy. A pak jsme se odměnily svačinkou. Ještě jsem se ani nezakousla, když mě talíř ohromil otázkou: Dobrota, co?
Byla to dobrota!
Cesta domů už nebyla tak napínavá, cesta už byla nasolená, takže jen mokrá. Rehabilitaci jsem krásně stihla a Janě děkuji za krásné dopoledne!

9 komentářů:

  1. Ivo, super výlet ! Hlavně ta chlebíčkárna... Zdraví Lenka.
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Hezký výlet s překvapením :)

    OdpovědětVymazat
  3. Chlebíčkárna super !!! A talíř jakbysmet :-).
    Dobrý výlet!
    Hezký den!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, bylo to vážně bezva! 🙂
      Měj se krásně!
      Ivana

      Vymazat
  4. Ivanko, tak to jste měly holčičí den. Pěkně jste si ho užily a chlebíčky vypadají lákavě. Měj hezkou neděli. Ivana

    OdpovědětVymazat
  5. Tak takový holčičí den by se mi moc líbil, hlavně ta chlebíčkárna, mňam mňam. Zdravím, pá 😀

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milá slova.