neděle 8. dubna 2012

Kraslice

Zdobení kraslic není mou oblíbenou činností, ani to neumím.
A obdivuju všechny, které mají tu šikovnost a trpělivost to obyčejné vajíčko proměnit v takovou křehkou nádheru. Každý rok si aspoň nějaké koupím. Nejvíce se mi líbí krajková, vrtaná vajíčka. Letos jsem si zase na jarmarku koupila - velké husí.


Přidala jsem pak i ty ostatní. Jedno hezčí než druhé.




Jsou pod větvičkami kroucené vrby. Na nich visí stříbrná vajíčka z Bella Rosa a na poslední chvíli upravení ptáčci. Jsou ještě po babičce a byli barevní se štětinami místo ocásku. Barvu jsem vydrhla drátěnkou, naštěstí byla na povrchu a stříbřenka je zevnitř. Štětiny jsem opatrně vykroutila a místo nich vlepila bílá peříčka. Ptáčci, kteří byli původně vánoční ozdobou, se stali ozdobou velikonoční.




6 komentářů:

  1. Madeirové i stříbrné jsou kouzelné,nádhera!Michaela

    OdpovědětVymazat
  2. Nádherná vajíčka. Hezké velikonoce.

    OdpovědětVymazat
  3. Ivanko, máš moc krásnou výzdobu - tvoje vrba je určitě nejhezčí široko daleko! Děkuji za recept, ráda vyzkouším a moc se mi líbí ty kalíšky, krásné dědictví!
    Hezké odpoledne, pa Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, děkuji za tolik chvály!
      Ivana

      Vymazat
  4. Ivka, krásna dekorácia. Vajíčka krajkové samozrejme nemajú chybu, ale čo si spravila s tými vtáčikmi to je super. Nádherne ladia s vajíčkami z BR. Andrea

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, Andrejko, ptáčci jsou jen tři, ale i tak mám radost.
      Ivana

      Vymazat

Děkuji za vaše milá slova.