pondělí 24. července 2017

Samé vitamíny

Každoročně mě moje sestra zásobuje přísunem rybízu všeho druhu. Jednoho dne se domluví s Leonkou a brzy ráno spolu vyrazí na Bílou horu (v Kopřivnici), kde má sestra zahradu. Stráví tam téměř celý den a mně dovezou nádoby plné rybízu. Nejjednodušší by bylo ho očistit a zmrazit, jenže v mrazáku není místo, a tak je třeba ho uchovat na zimu jinak. Džem a pečený čaj je dobrá volba.
Kuliček bylo nepočítaně. Moc, moc, moc...
Vitamíny a zdroj energie potřebujeme všichni. Moje děti sportují a přísun prospěšných látek v potravě si dost kontrolují. Takže domácí produkty jim přijdou vhod.

Důkazem toho sportování je pár následujících fotek z fotogalerie Kopřivnického Drtiče 2017, kterého se náš Vašík opět zúčastnil. ZDE
Zářivě žlutá bunda pod obloukem je náš cyklista :-)


V cíli

11 komentářů:

  1. Černý rybíz mám moc ráda,ale na zahradě ho nemám.....asi to budu muset napravit a koupit si ho.Máme ostružiny,maliny a angrešt....no uvidím jestli pro něj najdu místo.Na bývalé zahradě jsem ho měla a chodila ho každý den ozobávat.
    Hezké léto Marťula

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. My máme jen maliny a ostružiny, ale také uvažuju o malém keříčku rybízu. Měj se hezky, Marti!
      Ivana

      Vymazat
  2. Černý rybíz nemá každý rád. Já ho jako malá taky nemusela, ale teď ¨ho mám ráda a džem z něj je výborný.
    Hezký den!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám taky raději červený a bílý, ale přece ho nevyhodím. V zimě bude dobrý. Krásné dny, Hani!
      Ivana

      Vymazat
  3. I u nás je rybíz na programu :-))Měj se krásně ♥Iva

    OdpovědětVymazat
  4. Rybízový jam mám stejně ze všech nejraději!

    NEPLECHA NA PLECHU

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pravda, je nejpikantnější :-) Děkuji za komentář.
      Ivana

      Vymazat
  5. To se to sportuje, když maminka dodá tolik vitamínů. Džem i pečený čaj z černého rybízu je opravdu dobrá volba. M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maruško, děkuji za potvrzení té volby :-)
      Zdravím ❤!
      Ivana

      Vymazat
  6. No, je vidět, Ivanko, že catering pro tvé sportovce je na špičkové úrovni.
    Přeji hezké dny, Helena

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milá slova.