pondělí 27. srpna 2018

Ještě jednou dokola

Protože se mi předchozí bílá kulatá dečka háčkovala dobře a líbila se mi i pro svůj jednoduchý vzhled, zkusila jsem háčkovat ještě jednou dokola. Tentokrát v zeleném odstínu.


Zbytek bavlněné příze jsem měla doma už dlouho. Kdysi jsem si z ní pletla halenku s háčkovanou obrubou. Mám ji dodnes...

A z úplně malého zbytečku ještě vyšel ozdobný klobouček, inspirovala jsem se na blogu u JARUŠKY. Ona s nimi zdobí zavařeniny, bylinky a oleje, já jsem ho použila na zatím prázdnou skleničku po vypálené svíčce z Ikea a plánuji tam dát pot-pourri.

Krásný poslední srpnový týden!

11 komentářů:

  1. Ivanko, to je moc krásné, máš šikovné ruce!!
    Hezký den, Petra

    OdpovědětVymazat
  2. Ivanko, moc krásně tvoříš. Měj se krásně.

    OdpovědětVymazat
  3. Ivanko, moc krásná barva a moc povedené všechny výrobky, které jsi z nich vykouzlila. Halenku jsem dělala podobnou před lety dceři.
    Měj příjemné dny, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, jo, já taky před lety, čas rychle utíká :-)
      Děkuji za komentář, měj se krásně!
      Ivana

      Vymazat
  4. Ivuško nádherně jsi tvořila. Kouzlila jsi s háčkem úžasně. Krásné září ti přeji.Z ❤

    OdpovědětVymazat
  5. Ivanko, krásné háčkování a barva se mi moc líbí. Přeji ti pěkný víkend. Iva

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milá slova.