čtvrtek 23. srpna 2018

Kolečko

Ve výprodeji jsem nedávno koupila pár klubíček bavlněné příze. Kus 5 Kč. No, nekupte je! Některá byla trochu rozmotaná, některá smotaná ze zbytků. Doma jsem je přemotala do úhlednějších klubek, a pak jsem čekala na múzu. 🌝
Ta přišla z Pinterestu. Tam jsem našla dečku s odkazem na návod, který samozřejmě nebyl v češtině, takže jsem vzor spíš odhadovala, ale nakonec to nějak dopadlo. Vzniklo kolečko, které je rovné a nevlní se. Jen příze došla dřív, proto okraj kolečka není podle návodu, ale z mé hlavy...


Původní informaci jsem našla TADY a návod ZDE.
Krásné dny!

6 komentářů:

  1. Ivi tvé kolečko - dečka je užasné.Jsi šikulka.
    Měj se moc krásně.. p.s. také bych se při nákupu nerozmýšlela😊.Z ❤

    OdpovědětVymazat
  2. Ivanko, krásné dečka. Moc povedená. Měj pěkný pátek.

    OdpovědětVymazat
  3. Ivanko, krásné háčkování, krásný blog, moc ráda nakukuju.
    Přeji krásné dny.
    Bohunka

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milá slova.