pátek 24. srpna 2018

Sucho

Horka letošního léta jsou úmorná. Zahrada je suchá, až se divím, že tam něco roste. Zalévám jen květináče pod pergolou a muškátům se tu daří. Mám jen obyčejné muškáty, převislé letos nemáme.



Červené jsou ještě po mamince, růžové od kolegyně a strakaté jsem namnožila, když mi jeden stonek dala prodavačka v pekárně. Ty se mi moc líbí. Zatím se mi dařilo je zazimovat a přechovat do dalšího roku.
Jen na jaře nikdy nevím, který je který. Letos jsem si je označila bavlnkou. 
Samozřejmě si vždy na jaře koupím i nějaký jiný, protože neodolám. Třeba bílý nebo temně rudý. Ty se mi ale přezimovat tolik nedaří. Obvykle zaschnou, nejsou tak odolné. Asi. Tak si to vysvětluji. :-)

Dnes ráno vykvetly dva květy ibišku, mé školní kytky. Na podzim se přestěhuje zpátky.


 Listy povijnice začínají žloutnout, ale stále kvete.

Víkend má být podle předpovědi chladnější a deštivý. Vody je třeba! 

6 komentářů:

  1. Ivanko, všude je to stejné, i když včera u nás celý den pršelo. Taky se vůbec divím, že něco kvete. Ten ibišek to je nádhera. Měj pěknou sobotu.

    OdpovědětVymazat
  2. Ivanko,muškýty jsou nádherné nejvíc se mi líbí ty dvoubarevné,myslíte,že by byla velká drzost požádat o koníček.Nabízím stjné květy jen červené ,které jsem si před 20ti lety přivezla z Chorvatska a stále se daří je rozmnožovat.Děkuji předem zua odpověd zdraví Jarka od Poděbrad Jaroslava.janochova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaruško, ráda vyměním, napíšu Vám email. Zdravím!
      Ivana

      Vymazat

Děkuji za vaše milá slova.