sobota 28. dubna 2012

Ocenění

Během minulého týdne jsem získala ocenění od Riji, Andrejky a Nellie.
Moc vám holky děkuji, udělaly jste mi radost.



Podle pravidel mám o sobě napsat 7 různých věcí. A to je oříšek, snad to zvládnu:

  • nerada mluvím nebo v tomto případě píšu o sobě
  • mám ráda svou rodinu, své děti
  • mám ráda práci, kterou dělám, a protože díky ní jsem v neustálém šumu hlasů, mám ráda chvilku ticha 
  • ráda cestuju - kamkoliv
  • jsem tak trochu patriot, mám ráda místo i dům, ve kterém bydlím
  • mým koníčkem jsou ruční práce a zahrada
  • nemám ráda křivdy, zlobu, lež, závist, v takovém případě jsem tou, která dokáže odpustit, ale nezapomíná... bohužel





A  teď mám vybrat 15 blogů a poslat ocenění jim.
Tady si s dovolením pravidla upravím, protože nevím, komu dát před kým přednost. Každá z vás si ho totiž zaslouží, každá dá do příspěvku spostu času a to nemluvím o těch krásných fotkách
a úžasných výtvorech. Posílám ho všem!
A těším se na další inspiraci z vašich stránek.




Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za vaše milá slova.