pondělí 5. listopadu 2012

Skládejte hvězdu

Loni jsem tuto hvězdu našla na jednom zahraničním blogu. Jenže byla bez návodu, a ať jsem se snažila jakkoli, nesložila jsem ji.
A ejhle! Dnes jsem na ni narazila zase. I s postupem!!! Na Vánoce bude i u nás v okně. A TADY najdete krok za krokem, jak na to.

Obrázek - HOME BY LINN

8 komentářů:

  1. Krásna, do okna ako stvorená. Andrea

    OdpovědětVymazat
  2. Ivanka, uzasne hviezdy, hlavne ta z novin je najkrajsia :) Nellie

    OdpovědětVymazat
  3. Ivi, hvězdiček není na Vánoce nikdy dost. A tyto jsou velmi pěkné.

    Andrea

    OdpovědětVymazat
  4. IVANKO, HVĚZDIČKY JSOU KRÁSNÉ.
    MOC SE MI LÍBÍ.
    PROSÍM, PROSÍM O NÁVOD.
    kutb@seznam.cz
    DĚKUJI
    PĚKNÝ VEČER.
    BOHDA

    OdpovědětVymazat
  5. NÁVOD UŽ VIDÍM.
    PARÁDA.
    SNAD SE MI POVEDOU.
    BOHDA

    OdpovědětVymazat
  6. Ivčo tak ta je tedy luxusně krásná--tu musím vyzkoušet--snad se mě povede :o) Martina

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milá slova.