pondělí 21. října 2013

Podzimní pletení s poplety

Minulou středu zazvonil mobil. Na displeji bylo napsáno Jana. ,,Máš v pátek čas? Co kdybychom zašly na dvě deci?" To se nedalo odmítnout. V pátek večer jsme se sešly v malé vinárně tři - já, Jana a Lidka. Posadily jsme se, Jana gratulovala Lidce k jejímu nedávnému svátku a pak i mně. ,,Já ale nemám svátek," bránila jsem se. Marně. Jana prý viděla mé jméno v kalendáři... ,,No, to si ten kalendář musíš obrátit správnou stranou k sobě!" Smích... A tak jsem si přinesla domů bílé růžičky a v dubnu utřu nos. Inu, co nadělám... Ale večer s holkama ( i kdybych nic nedostala) byl bezvadný! 




O víkendu při úklidu zahrady se na slunci objevil motýl. Pozdní podzimní slunce ho vylákalo ven. Vzpomněla jsem si na Janu. Oba dva něco popletlo....




Tak leť ke všem bezva holkám, co občas něco spletou. Aspoň je veselo!

10 komentářů:

  1. Ivanko, to jsi mne pobavila. Ať žijou holky poplety.
    IVA

    OdpovědětVymazat
  2. Patřím mezi ně samozřejmě taky. Děkuji, Ivo, za komentář. Hezký den!
    Ivana

    OdpovědětVymazat
  3. dobré.....a možno zabudne, že už gratulovala v októbri a v apríli máš darček zas....jana

    OdpovědětVymazat
  4. Ja si myslím ako píše janka, že v apríli bude darček znovu. Len aby aj vtedy nemala opačne otočený kalendár. Andrea

    OdpovědětVymazat
  5. Ivanko, krásné ... a vůbec nevadí, že to kamarádka popletla, růžička je nádherná. Lepší, než když zapomene :)
    Krásný den ... Věra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Každopádně to bylo milé, řekly jsme si , že z toho uděláme tradici. :-)))
      Ivana

      Vymazat
  6. Ivanko, to je tak milý lidský příběh! Moc zdravím tebe i kamarádky. Včera jsme taky měli blogerskou schůzi,budu z toho večera chvíli žít :o)
    Moc zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, Helenko, a máš pravdu, každá chvíle s dobrými lidmi nás obohatí a posune zas dopředu. Jen víc takových chvilek!
      Ivana

      Vymazat

Děkuji za vaše milá slova.