pátek 19. září 2014

Na houbách

Moje sestra je vášnivá houbařka. Když byla naše Leonka malá, chodila na houby s ní a tak se z ní stala i znalkyně hub. Já chodím do lesa ráda, ale přiznám se, že houby moc nepoznám. Já hledám a ony dvě sbírají. Beru si foťák, a když se rozsvítí blesk, sestra volá:,,Co máš?" A směje se mi, když řeknu, že krásný pařez. Ale něco houbařských úlovků jsem měla taky. 

No není nádherný?

Tolik druhů mechů na něm bylo.


Květnatec Archerův





To musela být fuška!

Pyšná houbařka


5 komentářů:

  1. Jééé, já taky nacházím v lese více pařezů než hub :-) Ber to tak, že jste se hezky prošly. Báječné dny.

    OdpovědětVymazat
  2. Pařez je jak zmenšená,, Krakonošova zahrádka,, - nádherný!!

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné fotky a vtipný text.
    Hezký zbytek neděle Ivanko. Helena

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milá slova.