neděle 14. srpna 2016

V každém počasí

Minulou středu jsme si domluvily holčičí výlet. Bylo nás pět - tři maminy a dvě holky. Moje kamarádka Jana vzala auto a naplánovala nám trasu. Protože celý den hustě pršelo, první část výletu vedla do Hrachovce do pekárny a cukrárny na kafíčko. Nakoupily jsme frgály, abychom i domů něco přivezly a nakoukly jsme do tamějšího Venkovského krámku. Tak ten vám doporučuji navštívit, až pojedete kolem. (TADY)
Druhá část naší dámské jízdy směřovala na frenštátské Horečky ke skokanskému můstku. Horečky se teď upravují a my jsme si prošly alespoň část naučné stezky.







Protože nám začalo být zima, daly jsme si v nedalekém občerstvení mátový čaj a pořádný kus chleba se škvarkama. Úžasná dobrota!

Další dny se počasí postupně umoudřilo a slunce se prodralo skrz mraky. Leonka se chtěla jít v sobotu projít do Štramberka, a ani já ani Marley jsme nebyli proti. Cestou mi zazvonil mobil - cizí číslo. Kdo to zase je? Nějaká anketa, nabídka? Taky vám určitě občas někdo takový zavolá. Haló - ozývám se nesměle. To jsem já, mami. Takže syn, ale z cizího čísla! Chci ti jen říct, že dnes nepřijedu. Asi až zítra. Jsem na policii. Ukradli mi v Brně v autobusu mobil a peněženku se všemi doklady.
Ach jo! Jeden hezký den a takové zprávy. Inu třináctého! Co se dá dělat. Teď hlavně vyřídit nové doklady.
Ale ve Štramberku bylo hezky. Ten má svoje kouzlo vždy!







1 komentář:

Děkuji za vaše milá slova.