čtvrtek 8. září 2016

Kamínek ke kamínku

Přes prázdniny jsme na naší malé zahradě trochu rekonstruovali. Udělali jsme si nové posezení pod altánem a spoustu času jsme věnovali řezání, měření, natírání, šroubování. K narozeninám mi totiž děti koupily zahradní lavičku a ta byla tím spouštěčem - postavit na zahradě něco, aby na lavičku nepršelo. Altán jsme odkoupili už starší od kolegyně naší Pavlíny, prkennou podlahu vyráběly mé dospělé děti samy a teď už si posezení můžeme užívat. K lavičce byl potřeba samozřejmě stůl. Ten byl na půdě, jen ho opravit, natřít a udělat něco s deskou. Ve sklepě se našlo pár starých obkladaček. Bylo mi líto je rozbíjet, stejně by nepokryly celou plochu. Pak mě napadlo doplnit je mozaikovými kamínky. Nejsložitější bylo si spočítat rozložení. Lepení a spárování pak probíhalo doma v obýváku po večerech u televize...

Když jsem teď řezala květy slunečnice, které se už pořádně ohýbaly, a očistila jsem je, uspořádání semínek mi připomnělo titěrnost mozaiky. Příroda je kouzelnice!

Stůl není žádný obr. Kdysi vyřazený z rušené mateřské školy skončil u nás na zahradě a tehdy malá Leonka si u něj hrávala. Teď je z něj zahradní konferenční stůl akorát tak velký na kafe, dobré vínko a něco na zub. 
Jen když u něj sedíme, Marley se diví, že si s ním nehrajeme, když nás vzal ven!


6 komentářů:

  1. hezký den Ivi, stůl se moc povedl, mozaika je krásná. já jsem si kdysi dělala mozaikovou stěnu z rozbitých kachliček za kuchyňskou linkou, to byla fuška, ale moc jsem si toho vážila, že jsem si to udělala sama. Majka

    OdpovědětVymazat
  2. Stůl vypadá moc hezky, úžasná mozaika. Hezké dny.

    OdpovědětVymazat
  3. Mozaikový stůl se hodně povedl, ať dobře slouží. Pavel

    OdpovědětVymazat
  4. Veľmi pekne ste využili zvyšky, ktoré by sa vyhodili. Perfektná práca a originálna.
    Emily

    OdpovědětVymazat
  5. Pěkně jste si pohráli - mozaika je moc pěkná! Iva

    OdpovědětVymazat
  6. Ivka, krásne ste všetko využili a vznikol kútik pre príjemné chvíle. Andrea

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milá slova.