sobota 4. února 2017

Cestou domů

Myslela jsem si, že si děti užijí o pololetních prázdninách sníh, jenže přišla obleva a ty hromady sněhu, které napadaly v týdnu, jsou samá voda. Sněžilo v kusu dva dny a ještě dnes cítím v zádech házení sněhu před domem. Napadalo skoro půl metru a po dvoudenním sněžení jít do práce znamenalo brodit se závějemi. Čisté peřinky sněhu ale vypadaly krásně, a tak jsem neodolala a cestou z práce, s taškama v rukou, vytáhla mobil, abych si v hustém sněžení vyfotila naši kostelní věž. Byla už tma a dost se divím, že fotka vyšla. Než jsem došla domů, přišla sms, že mi ,,kamarád Google" jednu fotku stylizoval. Tak tedy vložím obě - původní i upravenou.

Nejen, že je vkládám tady, také jsem se samozřejmě pochlubila v práci a moje třídní asistentka Anička a kolegyně Drahuška chtěly, abych jim fotku poslala. Obě mají dcery v zahraničí, a tak kostelík poputuje do Kanady a na Floridu. 
A u nás doma? Leonka přinesla první vysvědčení z gymnázia. Moc dobré! Teď vrcholí balení věcí na lyžařský výcvik, takže je tu trochu zmatek. Zítra po obědě se odjíždí. Ale vám přeji

klidnou neděli!

2 komentáře:

  1. Ivanko i k nám dorazila obleva. Ale nějaký sníh zůstal. Krásnou fotku jsi vyfotila. Kostelík je nádherný. Přeji ti krásnou neděli. Z❤

    OdpovědětVymazat
  2. Moc hezká fotka - v obou provedeních.
    Hezký den

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milá slova.