pondělí 29. května 2017

Po stopách

Touto dobou krásně kvetou kaštany - tedy jírovce (když už peskuju žáky, že kaštan je plod...:-)) Cestou do práce a z práce jsem ten nejbližší vyfotila. Ráno mi do objektivu svítilo sluníčko a odpoledne byla jasně modrá obloha.

Všude je tolik odstínů zelené a já zelenu barvu miluju. Proto jsem si tuhle barvu zvolila k háčkování přehozu s Dropsem. Třináct týdnů jsem čekala na odkrývání stop - návodů na jednotlivé čtverce. Každý týden se odhalila část postupu a hotový přehoz nebo deka byly překvapením. Já jsem zvolila jen jeden odstín, a tak jsem si háčkování usnadnila, nemusela jsem střídat barvy. Ale i přesto se mi ten ,,můj" líbí.



10 komentářů:

  1. Ivanko, přehoz je nádherný, všechny kombinace čtverečků vynikly i v jednobarevném provedení. Měj se moc hezky. Iva

    OdpovědětVymazat
  2. Ivanko, deka je překrásná!!! Právě ta jednobarevnost se mi osobně moc líbí. Háčkované přehozy z několika barev už působí divoce. Skvělý odstín. Měj se krásně, Ivana.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji! Líbí se mi i barevné přehozy, jen jsem nenašla odvahu a využila jsem zásoby.
      Ivana

      Vymazat
  3. Ivanko, ten je teda nádherný a krásná zelená mu sluší. Hezké dny.

    OdpovědětVymazat
  4. Ivanko, čekání na návod se vyplatilo. Moc pěkný přehoz. Barva je moc pěkná.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko, čekání bylo hlavně napínavé a ani se pak nezdálo, že uběhlo 13 týdnů. Děkuji za komentář. Krásné dny!
      Ivana

      Vymazat
  5. Ivanko, moc se Ti deka povedla a mě se líbí zelená barva, víc než barevná kombinace.
    Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, Jani, inspirovala si mě i Ty svými krásnými výrobky. Měj se hezky!
      Ivana

      Vymazat

Děkuji za vaše milá slova.