sobota 23. června 2018

Zase trochu keramiky do zahrady

Školní rok se chýlí ke konci. Finišujeme i v keramické dílně, glazujeme, vypalujeme, ať se všechno stihne. V týdnu jsem si zase odnesla domů pár svých výrobků. Tak mi do skupiny ,,ušáků" přibyl další.

A jeden květináč v podobě korunky.

Keramická květina doplňuje bílou barvu v záhonu.

Krásný víkend!

11 komentářů:

  1. Ivanko, moc krásně tvoříš. Už když jsem si přečetla název příspěvku, těšila jsem se, co hezkého zase uvidím. Měj krásný víkend.

    OdpovědětVymazat
  2. Ivanko, to je paráda. Krásně roztomilé. Měj se moc hezky Iva

    OdpovědětVymazat
  3. Ivanko, nádhera. Nádoby na květiny do zahrady jakéhokoli druhu miluju. Keramické jsou krásné, často vlastnoručně vyrobené nebo někde koupené, ale hlavně jsou originální. Mám ráda i proutěné, plechové, staré smaltované atd. Moc se mi ty tvoje líbí, hlavně ty pruhované :-) Ivana

    OdpovědětVymazat
  4. Ivanko, děkuji! Taky mám ráda zahradu doplněnou různými květináči. Možná jich tam mám až moc. 😃
    Měj se krásně!
    Ivana

    OdpovědětVymazat
  5. Ivanko ti ušáci nemají chybu.A i ostatni tvoření je nádherné 💗. Krásný den ti přeji.Z ❤

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milá slova.