úterý 7. srpna 2018

Dečka je hotová!

Poslední dva čtverce jsem dokončila, všechno spojila a mám hotovo! Teď se bude čekat až do února. 🙂



12 komentářů:

  1. Krásný pléd a krásný je i loňský zelený. Marně jsem teď hledala na ně návod na garnstudio.com. Proto Vás moc prosím, zda by jste mi zaslala schemata čtverců emailem na adresu malisova.vera@seznam.cz

    Děkuji a přeji hezký večer.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. https://www.garnstudio.com/dropsalong.php?id=2&cid=24
      Zkuste tady, měl by tu být celý postup.
      Ivana

      Vymazat
    2. Děkuji mooooooooóc.

      Vymazat
  2. Ivo,

    nádhera !!!! Co říkáš ,že bych donesla přízi , kterou mám doma ? Hezký zbytek prázdnin . J.

    OdpovědětVymazat
  3. Jedním slovem - nádhera, krásné letní dny, Iva

    OdpovědětVymazat
  4. Ivanko ta je nádherná.. něžná kráska.
    Krásné dny ti přeji.Z❤

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milá slova.