neděle 23. prosince 2018

Andílci

V pátek jsme se školními dětmi slavili. Přinesli jsme si cukroví, vařili vánoční čaj, zpívali koledy a rozdávali dárečky. Kromě dárků od kamarádů si děti domů odnesly i šité andílky, které si předtím kreslili na látku. Prodávali jsme je i na školním jarmarku a tam sklidili úspěch. Jednoho jsem našila na srdíčko pro naši paní asistentku Marcelu.

 I já jsem dostala dárek. Krásnou vánoční kouli.
A aby toho nebylo málo, ještě jednu mi dala moje sestra.  
Přeji vám všem krásné prožití následujících vánočních dnů.

5 komentářů:

  1. Ivanko, i tobě a tvým blízkým krásné a pohodové svátky přeji.

    OdpovědětVymazat
  2. Ivo, přeji Ti šťastné a veselé Vánoce a do nového roku hodně zdraví a lásky.Marie

    OdpovědětVymazat
  3. Ivanko!! Přišla jsem ti popřát nádherné Vánoce!!!
    Jarka

    OdpovědětVymazat
  4. Ivanko, andílci jsou kouzelní, dělané od srdíčka. Přeji ti krásný vánoční čas. Iva

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milá slova.