neděle 30. srpna 2020

Na konci srpna

Na konci prázdnin je u nás Bartolomějská pouť. Vzala jsem Jožánka s sebou, abych si prošla starodávný jarmark v parku. Tvářil se dost znuděně. 
Na konci prázdnin na zahradě krásně kvetou ibišky. 

Ve stínu u plotu se objevil nový hezký flox. Ty ostatní na slunci už odkvétají.
Pomalu zrají ostružiny. 
Na konci prázdnin byl velký den mojí kolegyně Evy. Eva je prostě umělkyně. Skládá písničky, zpívá, a tak se zrodilo její první CD. A já s dalšími kamarády a kolegyněmi jsme mohli být u křestu jejího cédéčka. 
Po příjezdu do Příboru jsme si čas čekání zpříjemnili procházkou. A pak jsme zamířili k místu konání koncertu.





Fantastická atmosféra, příjemná hudba, krásná grafika, bezva nálada.
 
Evička a Tom čerpali z krásy beskydské krajiny, tradic a zdejšího nářečí. CD Na vysokym kopcu mám doma i s jejich věnováním, mám radost a držím jim pěsti!

6 komentářů:

  1. Ivanko, konec prázdnin jste měli podle fotek i tvého vyprávění vydařený. Tak to má být :)
    Měj prima den, Petra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, nějak se to nakupilo 🙂. I ty se měj krásně!
      Ivana

      Vymazat
  2. Ivanka - Jožánek (krásně ho nazýváte) určitě časem přijde poutím na chuť. Krásné zpívání, takové písničky mám také ráda. Iva

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné fotografie a kamarádka Eva je moc šikovná,krásně se to poslouchá.Děkuji a přeji hezký den.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Renatko, děkuji i za Evu, ráda jí to vyřídím :-)
      Ivana

      Vymazat

Děkuji za vaše milá slova.