neděle 7. března 2021

Váčky na hračky

Váčky na hračky přibývají. Nejdřív jsem k pejskům ušila pytlíček do sady. Látky jsem jen otočila.
Je to teď pár, který do sebe zapadá jako matrioška :-)
Do třetice jsem sáhla po vzoru autíček. Ten asi bude nejoblíbenější...



8 komentářů:

  1. Ivanko váčky na hračky jsou pěkné veselé. Určitě se moc líbí. Přeji ti hezký večer.
    Iva

    OdpovědětVymazat
  2. Takové pytlíky jsou k nezaplacení. Hezoučké jsou!
    Hezký den !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  3. Ivanko, moc pěkné pytlíčky. Taky jsem takové tvořila před časem. Měj pohodový den.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, Marti, měla jsem je v plánu už dávno, jen času je nějak méně...
      Ivana

      Vymazat
  4. Ivanko, takové sáčky na hračky jsou moc šikovné, navíc z veselých látek. Hodí se i na cesty. Měj se pěkně, zdraví Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leničko, děkuji za komentář! Já jsem si procházela tvoje stránky a koukala jsem, cos všechno udělala pro ty svoje tři vnučky princezničky. To mají super babičku :-) Tak přeji další kupu nápadů! Měj se hezky!
      Ivana

      Vymazat

Děkuji za vaše milá slova.