sobota 24. dubna 2021

Malé březnové ohlédnutí

V březnu měly obě dcery narozeniny a Jožánek svátek. Oslava kvůli vládním opatřením jen malá. Ale přesto byla.


Jožánek dostal povídací korálky na cvičení prstíků a jazýčku.
Leonka slibovala a taky upekla mechový dort. Móóóc dobrý byl!
Jožánek pak trhal na zahradě mamince kytičky.
Od té doby je chladno, prší a v noci mrazíky, ale i přesto přeji: Krásné jaro!

6 komentářů:

  1. Ivanko, oslava se určitě vydařila...Líbí se mě dort mecháček,povídací korálky a Jožánek. Tohle jméno mám spojené s knížkou, kterou jsem v dětství milovala od Jana Rysky "Jožánek". Zdraví Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni, moc děkuji za komentář. Knihu jsem nečetla, viděla jsem jen filmové zpracování. Teď si užívám toho svého Jožánka, co to jde. Měj se krásně!
      Ivana

      Vymazat
  2. Ano ano, jaru se letos nechce.. Hezky den ila

    OdpovědětVymazat
  3. Ivanko, Jožánek je kouzelný. Dort byl určitě moc dobrý, ještě jsem ho nejedla a ani neviděla nikde v nabídce. Určitě ho někdy také ochutnám. Přeji ti krásné jarní dny. Iva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivanko, děkuji za komentář. Dort byl opravdu moc dobrý, nechtěla jsem věřit. Měj se moc krásně!
      Ivana

      Vymazat

Děkuji za vaše milá slova.