sobota 8. dubna 2023

Zelený čtvrtek

V místním muzeu Fojtství se koná výstava paličkovaných krajek z tvorby Jarmily Heimerlové. Rozhovor s ní si můžete poslechnout ZDE. Uslyšíte zajímavosti ze zákulisí paličkování podané typickým ,,naším" přízvukem. Pár fotografií jsem pořídila v muzeu, ale všechny ty úžasné krajky je třeba vidět na vlastní oči. Je to prostě nádhera!





Na Zelený čtvrtek si paní Heimerlová připravila ukázku malování vajec. Takže jsem spojila prohlídku výstavy s  nahlížením na malování kraslic. Než jsem si všechno prohlédla, Jožánek se věnoval dřevěným skládankám, které tu jsou připraveny pro děti. Samozřejmě jsme si vajíčka nesli i domů. Já dvě husí perleťová a Jožánek dvě malá modrá vajíčka velikosti XS. 



4 komentáře:

  1. Ivo, ráda jsem nakoukla na výstavu paličkování, jemná něžná krása to je ! A Jožánek jak vyrostl... Hezké svátky přeju, Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
  2. To jste měli opravdu pěkný čtvrtek. To by se mi líbilo taky!
    Hezké svátky jara!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  3. Ivanko, paličkovanou krásnu mám ráda a tak děkuji za zprostředkování. Jožánek je krásný kluk. Přeji ti krásný velikonoční čas. Ivana

    OdpovědětVymazat
  4. Ivy, to je krásná výstava. Měj pohodové sváteční pondělí.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milá slova.