úterý 22. července 2014

Koule květů


Po letních vedrech a včerejší bouřce přišlo malé ochlazení a pročištění vzduchu. Mraky čarují na obloze a já jako malá hledám v těch mracích, co by mohly připomínat... Zahrada bzučí, pilné včelky vykukují z koulí květů klejichy a floxů.








Leonka je na táboře, starší děti pracují, a tak je dnes ze mě ,,slaměná máma." Měla bych být pilná jako ty včely.
Vytahuju ze skříně staré ubrusy po babičce a od sousedky a přemýšlím, co s nimi. Některé jsem vybělila, naškrobila a žasnu nad tím, jak šikovné ruce vyšívaček to byly. Příště už nažehlené ukážu...

2 komentáře:

  1. Ahoj Ivanko, floxi miluji, hlavně jejich vůni, která je pro mne medová - asi proto, že je na nich hodně včeliček.Klejichy neznám, ale jsou krásné. Na tvoje ubrusy se těším, mám ráda staré výšivky a odivuji um našich předků.
    Hezký večer Iva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji ti, Ivo, za komentář. Z dětství si pamatuju, jak jsme kvítky floxů dávali panenkám místo dudlíku a jak jsme i my z nich vysávali sladkou šťávu. Hezký den!
      Ivana

      Vymazat

Děkuji za vaše milá slova.