úterý 8. prosince 2015

Adventní káva

Potřebovala jsem dokoupit pár maličkostí k dokončení výrobků na školní vánoční jarmark. U nás ve městě najdete samozřejmě víc obchůdků, kam zajít a vybrat dekorace. Ale nakoupit a ještě si posedět u něčeho dobrého se dá jen na jednom místě. Je to sice až na konci města (nebo na začátku, podle toho odkud přicházíte), ale procházky jsou zdravé a já chodím pěšky moc ráda. Zároveň tu teď nasajete opravdu klidnou předvánoční atmosféru i inspiraci pro zútulnění domova.




12 komentářů:

  1. Ivo, i já jsem dnes nakupovala, ale ne u nás, my jsme jen městys, musela jsem přeci jen do města, kávičku si vychutnám v pátek s kamarádkami, přeci jen je potřeba se zastavit a nasát adventní atmosféru, a jak tak čichám asi se mi pálí v troubě perníčky, pa,
    Marcela

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přeji ti, Marcelko příjemné popovídání s kamarádkami a zdařilé pečení! Děkuji za komentář :-)
      Ivana

      Vymazat
  2. Měl jsem dnes chvíli na procházku východočeskou metropolí. Za poslední léta zkrásněla, adventní výzdoba v obchodech i na ulicích. Nádherná atmosféra. Pavel

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Doba je příliš rychlá a někdy člověk ani nestačí vnímat okolí a to je špatně. Krmit se musí i oči :-)
      Ivana

      Vymazat
  3. Ivanko, úžasně strávený čas!
    Jinak, u Vás na blogu je moc příjemně, milo.
    Katka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Katko, děkuji za návštěvu, já jsem zatím nakoukla taky, ale potřebuju víc času na pokochání :-)
      Ivana

      Vymazat
  4. Miluju posezení u dobré kávy v inspirujícím a příjemném prostředí. Je to tam u vás super!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já také, Marcelko, a až zavítáš do našich končin, přijď!
      Ivana

      Vymazat

Děkuji za vaše milá slova.