pondělí 28. prosince 2015

Hvězdník a ...

Před Vánoci jsem si koupila hvězdník. Můj první. Pamatuji si ho z dětství, tehdy jich pár pěstovala moje babička. 
Tak vypadal 15. prosince,
 pak 18. prosince,
 19. prosince
 a 24. prosince.


A dnes 28. prosince na procházce - růže.

Krásné dny!

7 komentářů:

  1. Ivanka, je nadherny :-) A ta ruza, no vobec nemam pocit, ze je zima a koniec roka...krasna je :-) Maj sa krasne, papa

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Katie, děkuji, opravdu to vanočně nevypadá, ale dnes u nás už mrzne. Krásný nový rok!
      Ivana

      Vymazat
  2. Nádherné kytičky. Je neuvěřitelné, že v tuto dobu ještě kvete růže. Přeji krásný nový rok.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem nevěřila vlastním očím. Měj se moc krásně!
      Ivana

      Vymazat
  3. Ivanko, hvězdník byl správně načasovaný, je to krásný květ a ta růžička taky nemá chybu, počasí mi sice vyhovuje, ale někde uvnitř pořád hlodá myšlenka, že je něco špatně, hezký den,
    Marcela

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Máš pravdu, Marcelko, trochu chybí taková ta Ladova zima, ale já nejsem žádný zimní sportovec, takže mi sucho pod nohama vyhovuje.
      Ivana

      Vymazat
    2. Tento komentář byl odstraněn autorem.

      Vymazat

Děkuji za vaše milá slova.