čtvrtek 28. dubna 2016

Čistá okna

Na našich okenních parapetech je spousta květin a dekorací. Při mytí oken musím všechno sundat, umýt, květiny osprchovat, okna vyleštit a pak dát všechno zpátky. Je to taková úklidová terapie. Cokoliv vezmu do ruky má svoji historii, a tak se mi vybavují místa, lidé, prostě okolnosti s danou věcí spojené. Já jsem taková ta ,,neopouštěj staré věci pro nové."
V kuchyni krásně kvetl velikonoční kaktus. Je v hliněném krajáči slepeném snad ze stovky kousků. Když byla Leonka malá, rozbila ho. Jenže ho mám po babičce...


V obýváku máme skleněný poklop, který schovává spoustu starožitných krajek...


A občas něco přibude. Třeba tohle keramické, vlastnoručně vyrobené srdce zdobí okenní výklenek.

1 komentář:

  1. Ivanko, já mám také ráda staré věci, jsou to vlastně vzpomínky na chvíle, které byly krásné - dětství, maminka. Tvůj kaktus je nádherný a v krajáči mu to moc sluší. Staré krajky máš krásné.
    Přeji ti krásné májové dny Iva

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milá slova.