pátek 20. května 2016

Titěrnosti

Hadovka a šikmý proužek, nabírání jehlou, motání a výsledkem jsou brože nebo přívěsky. Bílé, režné, aby se hodily k čemukoli.





Návod na kytičku z hadovky jsem našla TADY.

12 komentářů:

  1. - dobrý nápad - děkuji za inspiraci - třeba se mi podaří zpracovat hadovky ze syslírny - mám několik různých barev ještě z doby, kdy se nenakupovalo ale shánělo. Hezký víkend. Zuzana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To znám. Moje hadovky jsou určitě taky z té doby. :-)
      Ivana

      Vymazat
  2. Nádhera a úžasný nápad. Hezký víkend. M.

    OdpovědětVymazat
  3. Ivanko, krásné a jednoduché brože. Moc se mi líbí.
    Iva

    OdpovědětVymazat
  4. určitě vyzkouším. Zítra se chystám na nákup do galanterie, tak na seznam připisuju hadovky.

    OdpovědětVymazat
  5. Ivanko, krásné kytičky. Hlavně ta z hadovky se mi moc líbí. Budu ji muset také vyzkoušet. Moc zdravím A.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milá slova.